Prepaid Mastercard B2B
Prepaid Mastercard B2B
Een herlaadbare, prepaid MasterCard® op naam
Bruikbaar in de winkel en online, in België en het buitenland, in het hele netwerk van MasterCard® (goed voor ruim 35 miljoen handelszaken)
Een herlaadbare, prepaid MasterCard® op naam
Bruikbaar in de winkel en online, in België en het buitenland, in het hele netwerk van MasterCard® (goed voor ruim 35 miljoen handelszaken)
Toegang tot een exclusief aanbod met duizenden artikelen waarin al uw begunstigden hun gading vinden, in webshops en grote ketens, zoals tickets, mode, sport, cosmetica, reizen ...
De grootste nationale ketens
Auto5, Krëfel, Inno, Decathlon, Club Med, Vandenborre, Brico, Connections, H&M, Planet Parfum ...
En meer dan 10.000 buurtwinkels.
Een oplossing voor internet en mobiele apparaten, voor het beheer en de bezieling van uw incentives!
Een eenvoudig, volledig autonoom gebruik.
Een selectie met de leukste onmisbare producten en nieuwste trends, de grote merken en geschenken ter waarde van 10 tot 2000 euro!
Maak uw keuze uit onvergetelijke reizen
Schenk unieke momenten met een Experience Box
Ontdek ons internationale aanbod
Maak het verschil met uw hyperverzekerde handelaars
Ze zijn uw meest waardevolle troeven
Boost hun individuele uitvoeringen met een geweldige uitdaging
Maak u geen zorgen, wij zorgen voor alles.
Sectoren Industrie/farmaceutische laboratoria
Caparol is een van de voornaamste verfproducenten in Europa
De groothandelpartners van Caparol verdelen de producten rechtstreeks bij professionele gebruikers (de schilders). Caparol wenst deze schilders aan zich te binden door de aankoop van specifieke producten te belonen.
Quasar heeft een totaaloplossing voor beloningen voorgesteld:
Ondanks een eerder zwakke internetuitrusting van de doelgroep (handwerkers), lag de online inwisseling dicht bij de 25 % tijdens het eerste jaar. De verwachtingen zijn veelbelovend!
Sectoren Industrie/farmaceutische laboratoria
Lancering van een online belonings- en erkenningsprogramma voor de werknemers dat 'Applause' heet. Doelgroep: de werknemers
1 200 bedienden en 300 verantwoordelijken
Sectoren Informatica/Telecom/uitrusting
De klant wenste een manier te vinden om zijn partnerverdelers te stimuleren om de verkoop te verhogen
In staat zijn de best presterende partnernetwerken te belonen gedurende een jaar en verder te gaan op dit élan
SurfGold heeft een reeks seizoensgeboonden marketingcampagnes ingevoerd:
De distributiepartners van Adobe hielden de verkoopsdoelstellingen het hele jaar in het achterhoofd. De totale jaarverkoop steeg
Sectoren Transport/Reizen en toerisme
De vrachtwagenaccu's Amaron Hi-Way van Amara Raja zijn bestemd voor het segment van het zware vrachtvervoer, maar hebben echter maar een marginaal aandeel in dit marktsegment, met een te zwakke productzichtbaarheid en merkbekendheid
De resultaten
Vlooteigenaars en auto-elektriciens
Sectoren Auto-industrie/Aardolie-industrie
In een erg competitieve context, heeft deze buitenlandse autoconstructeur gevestigd in Frankrijk beroep gedaan op Accentiv' om een wedstrijd uit te werken en te beheren voor zijn exclusieve concessiehouders
190 distributeurs in Frankrijk 300 exclusieve concessiehouders
Sectoren FMCG/Distributie
Veel ondernemingen zoeken nieuwe manieren om geschenken en beloningen te geven met zo weinig mogelijk kosten. SurfGold koos voor de oplossing van de e-cheques, waarmee gemakkelijk aankoopbonnen met weinig kosten kunnen verdeeld worden
De leveringskosten van geschenken en beloningen verminderen
SurfGold heeft de elektronische bonnen e-Voucher geïmplementeerd en geïntegreerd in het systeem van de verkooppunten van Burger King
Meer dan 30 ondernemingen, waaronder de belangrijkste online verkoopssite van Korea, kozen de Burger King's cheques als voorkeursgeschenken, -beloningen en -motivatiepremies
Het grote publiek alsook het jonge en trendy cliënteel
Sectoren Industrie/farmaceutische laboratoria
Deze leider in de verdeling van luxe-inrichting voor badkamers heeft Accentiv' gevraagd zijn klantenbindingsprogramma voor loodgieters en wederverkopers te verbeteren en beheren
1 500 loodgieters en verdelers van badkamers in Frankrijk
Sectoren Industrie/farmaceutische laboratoria
FedEx Corp. is een van de belangrijkste exprestransportbedrijven ter wereld dat werkzaam is in meer dan 220 landen en regio's. FedEx wenste een marketingprogramma voor klantenbinding te implementeren, gebaseerd op prijzen, om zijn actiefste klanten te identificeren en positieve professionele relaties met hen op te bouwen
Sectoren Industrie/farmaceutische laboratoria
Kimberly-Clark is een van de grootste internationale bedrijven in hygiëne en gezondheid
Verkoop verhogen ten opzichte van het voorgaande jaar
Accentiv' heeft de stimuleringscampagne van Kimberly-Clark voor het vierde jaar op rij verzorgd
Distributiekanalen: 60 distributeurs
Sectoren Informatica/Telecom/uitrusting
Vitalize, gelanceerd door een van de leiders in telecom, is een mondiaal beloningsprogramma voor zijn partnerdistributeurs. Accentiv' Kadeos France werd gekozen als expert in beloningprogramma's, alsook als beste partner om zelf dit programma en zijn animatie de beheren
Accentiv heeft een totaaloplossing voorzien voor 2 000 distributeurs in een netwerk in meer dan 100 landen:
Voor het team netwerkmarketing:
Sectoren FMCG/Distributie
LEVI'S is een modegigant
Een kerstcadeau geven aan al het personeel van Levi's Spanje en Portugal
200 werknemers
Sectoren Auto-industrie/Aardolie-industrie
Implementatie van motivatieprocedures voor de werknemers van MAN sinds 1999
Stijging zakencijfers, verbetering klantendiversiteit en stabiliteit werknemers
Onze klanten, van kmo's tot grote ondernemingen, werken samen met Accentiv’ om van hun incentive- en getrouwheidsprogramma's een succes te maken.
En meer dan 150 kmo's